141130

Blev en väldigt lugn och skön helg. I fredags så spenderade jag och Timmy kvällen med Adelina och Martin. På lördagen for vi till Umeå med Ricky och idag blev det middag hos familjen Persson.

141127

Denna vecka har flygit förbi! I tisdags så for jag och Timmy till solbacken för att storhandla och vi köpte även en julgran och lite julpynt. På onsdagen fick jag ett besök av Linnea och idag har jag varit på stan med Adelina.

Det är inte ens december än men jag och Timmy hade ändå tänkt klä granen ikväll och dricka julmust och äta lussebullar, julkänsla♥

141123

I fredags så blev det förfest i lägenheten innan vi sedan for på fest i Bodbysund.

Lördagen blev väldigt lugn. For till hamn på dagen för att umgås med Anna och på kvällen blev det bio med pojkvännen.

Idag har jag hunnit träna, lunchat med Anna och besökt pappa i hamn. Ska nu ta det lugnt resten utav kvällen och ladda upp till en ny jobbvecka.

när man äntligen börjar se skillnad

19.46

I måndags så kickade jag igång veckan med sushi till middag tillsammans med Jessica och efter det såg vi film. Både Adelina och Martin hann komma förbi lite snabbt så man fick sig en pratstund med dom. Har även varit förbi bokhandeln och köpt två böcker, jag som älskar att läsa kan inte förstå varför jag inte varit dit tidigare.

Idag blev det hemmagjord kebabtallrik till middag innan jag for till gymmet. När jag kom hem överraskade pojkvännen med massa godsaker som vi ska äta direkt han kommit ut ur duschen. Trevlig kväll på er!

17.44

Har inte prioriterat gymmet så mycket denna vecka utan har istället spenderat några kvällar med Adelina och även haft en filmkväll med Jessica.

I fredags så blev jag bjuden på middag av Adelina innan vi sedan for hem till mig och Timmy och förfestade där med några vänner. Vi avslutade kvällen på Allstar.

Idag har jag varit och tränat innan jag sedan for på stan snabbt tillsammans med Linnea. Vi for sedan hem till mig och pratade innan hon sedan for hem. Nu har jag precis kommit hem från familjen Persson där de bjöds på middag och snart kommer Adelina hit.

helgen

Hade tänkt ha en nykter helg men då Linnea smsar och säger att hon är i stan så gick ju dom planerna käpprätt åt helvete haha. Så det blev förfest hos Linus innan vi sedan drog ut på Allstar.

På lördagen kom Jessica hit på morgon och fick upp mig ur sängen. Vi drog då till dallas för att bakiskäka. Till middag gjorde jag och Timmy sedan lax, så jävla gött! Senare på kvällen kom Adelina hit och vi pratade om allt möjligt.

Idag låg jag och Timmy och drog oss i sängen innan vi sedan for och köpte nybakat frukostbröd. Kom nu pecis hem från gymmet och senare ikväll kommer Adelina hit och då blir det filmkväll.

141105

Kom precis hem från gymmet. Gick milen på bandet och i slutet av passet så kom även Tessan, hann byta några ord med henne innan jag skulle hem.

Igår blev det en lugn kväll, fick ett spontanbesök av Adelina så vi chattrade på hemma i soffan i två timmar.

20.00

I lördags så storstädade jag och Timmy lägenheten efter den jävligt grymma halloweenförfesten (seriöst, bästa på länge, så återigen tack alla inblandade!!). Sen blev vi upphämtade av Ricky och Isabelle och for då vidare till Piteå där det blev bakiskäk på Sunes, en titt förbi tatueringsmässan och sist dollarstore.

På söndagen så firade vi pappa. Jag och Timmy stod för maten och han fick även lite presenter från mig och lillebrorsan.

halloween 2014

före och efter

Igår var det förfest i lägenheten innan det blev utgång till folkparken. Förfesten blev grymt bra, hade så fruktansvärt jävla kul! Tackar alla inblandade för en underbar kväll.